PMDP Trams

V letech 1964 – 1987 bylo do Plzně dodáno 127 tramvají typu Tatra T3, z nichž je v původním provedení několik posledních vozů. Foto Jan Šlehofer | 2009 | Plaská ul.
Dvacet šest tramvají T3 prošlo v letech 1995 – 1999 modernizací na typ T3M ve Škodě Dopravní technika, a. s. Foto Jan Šlehofer | 2007 | most Generála Pattona
Mezi lety 2001 a 2005 bylo modernizováno ve vlastních dílnách i za pomoci subdodavatelů dalších 34 vozů a vznikla verze T3R.P. Foto Pavel Ernst | 2008 | stanice Košutka
Z osmi vozů T3 a vložených nízkopodlažních článků vyrobila v roce 2006 společnost Pars nova, a.s. čtveřici tramvají K3R.NT. Foto Jan Šlehofer | 2009 | sady Pětatřicátníků
V roce 1989 posílil plzeňskou dopravu tucet velkokapacitních tramvají ČKD KT8D5, jež všechny prošly v letech 2006 – 2009 úpravou na nízkopodlažní verzi KT8D5R.N2P. Foto Jan Šlehofer | 2008 | náměstí Milady Horákové
Deset vozů Škoda 03T Astra dodaných v letech 1997 – 2000 jsou prvními nízkopodlažními vozy, které vyjely do plzeňských ulic. Foto Jan Šlehofer | 2008 | Slovanská třída
Osmnáct tramvají T3 bylo upraveno výměnou vozové skříně za nízkopodlažní v letech 2008 – 2010; vozy označené T3R.PLF slouží v soupravách s tramvajemi T3R.P. Foto Štěpán Esterle | 2008 | Koterovská třída
Od roku 2010 modernizace vozů pokračují s upraveným designem interiéru i exteriéru a pod názvem VarioLF. Foto Vlastimil Leška | 2011 | ulice Terezie Brzkové
Vozy v nepřehlédnutelné zlaté metalíze a označené VarioLFplus nabízejí interiér ještě přívětivější k osobám se sníženou schopností pohybu. Foto Vlastimil Leška | 2011 | Plaská ul.